12 maj

igår på mary kay mötet var ganska kul måste jag säga, lite långtråkigt i slutet. men min underbar supersöta lisa följde med & det betydde jättemycket. hon är verkligen av av mina bästa vänner! så tack gumman.. sen vann hon en läpppenna, alltid något haah! sen hämtade jag upp min älskling påvägen hem, gick in i tio min & såg sista delen av spårlöst. när vi kommer till bilen har jag fått pböter, så då är min första pbot hemkammad! haha.. inte mycket att göra.. surt var det såklart.. men men jag & daniel åkte ialla fall hem & hade mys..
imorse vaknade vi & var jättetrötta, myste ltie & sen jobbade jag 11-14, kort skön tid haha. när jag kom hem noppade jag jordgubbaran & doppade dom i mörk choklad. sen kollade jag på film.. åkte in & hämtade upp anna & skjutsade daniel till dyland & hedlund. ikväll ska vi nämligen ut på dennis skiva på bj. så jag & anna har ätit middag & sminkar oss nu, jag är klar. vi ska över till pettersson snrat & elin ska fixa mitt hår :)  sen blir det hem, mousserane vin, choklad doppade jordgubbar & ost & kex & eurovision semifinal. kom igen nu malena jag tror stenhårt på dig!
ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: alexandra

åh, mumma vad gott!

2009-05-12 @ 22:16:38
URL: http://ahartmann.blogg.se/
Postat av: Emma

vi är i final ;)

2009-05-12 @ 23:33:51
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0