10 maj

igår på dansen var det underbart som alltid, älska tåspets! aurora berätta för mig på vägen till balettakademien att hon måste vila minst en termin för hennes knä.. hon har ju mycket dans i skolan som hon måste tänka på.. så jag blev ledsen när hon sa det. vet iten hur jag vill göra. jag menar, jag älskar baletten men det gör jag delvis pga aurora.. hon tyckte ialla fall jag skulle fortsätta dansa & fortsätta i stockholm, det är bättre där sa hon. så jag får tänka ut vad jag ska hitta på.. hursomhelst sminkade jag mig & tog det lugnt efteråt.. gick till cityterminalen & tog eckeröbussen från stockholm till grisslehamn.. somnade på bussen var så himla trött! hursomhelst åkte min mormor & morfar också båten, kul att träffa dom! så min mormor & morfar träffade daniels mormor & morfar haha! himla kul att se mickans mage växa också, det är så himla vackert att vara gravid.. båtturen var trevlig. åt smörgåsbord på vägen dit..  när vi väl kom hem så satt vi alla & tog en drink, trevligt, sen åkte dom hem runt halv tio. vi kollade på tv & jag somnade till ett tag.. så vi gick & la oss runt halv ett..
imorse var det ksönt att bara ligga & dra sig i sängen & mysa med min snygging.. kjell & anita kom så det var kul, alltid lika kul att träffa dom! jag åkte hem runt ett tiden med mormor & morfar. när jag kom hem duschade jag & sen åkte vi till mormor & morfar & firade dom.. lill kusinen ebba var där också :) så hon tatuerade sig & tvingade mig, så nu har jag en tatuering haha! vi åt smörgåstårta, kan vara bland det godaste som finns alltså! efter det åkte jag in till stan, ämtade upp pelin, hon köpte mat från donken, vi skulle till savitri men hon orkade iten med oss hon sov haha så vi hamnade hos jennifer i mindre än en timme. sen åkte vi hem.. alla var så trötta & ska upp & jobba.. men kul att ses ett tag :)
nu ska jag bädda i sängen & sova. ska jobba imorn!
så vi hörs imorn, god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0