12 mars

igår efter jag pluggat lite, blev bara två prov haha. gick jag ner med mitt godis & skulle se på sex & the city filmen vi fått hem.jag har sett den förr men kollade ialla fall. kollade inte hela, blev för trött..
så imorse när jag vaknade vid halv tio gick jag ner & kollade klart på den & åt frukost. den filmen är väldigt bra faktiskt, längtar tills uppföljaren kommer! men jag kan ialla fall säga att jag suttit här vid datan sen typ halv tolv & gjort fem prov, har ett kvar, sen imorn ska jag plugga på "mina svåraste områden". jag måste verkligen klara det här dumma teoriprovet! jag vet att jag kan därför det är så drygt att plugga. bara att dom jäklaran lyckades lura mig med sina kuggfrågor, morr! men men ska göra det sista nu sen fixa mig & åka till jobbet. jobbar stäningning idag, drygt..efter jobbet ska älskling följa med mig hem. han ville sova här, han & jag är lediga imorn, han har tagit ledigt för han har kval till super elit serien i helgen. så jag ska ta hand om honom imorn! men men vi hörs väl imorn
ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0