16 juni

igår jobbade jag, min söta mikaela jobbade också så då var det kul! efter jobbet åkte jag & tankade & hämtade upp mamma & pia från bion. vi köpte hem & smakade nya marabou, limited edition med frystorkade jordgubbar i, den var JÄTTEGOD! smakar som något annat men kan inte komma på vad haha, daniel tyckte däremot att den inte var god.. igår tog vi det lugnt & gick upp & la oss, har blivit en vana att jag kollar på sex & the city varje kväll innan jag somnar..
imorse gick jag upp vid tio tiden. har ätot frukost inte gjort så mycket mer, har ringt & pratat med hannah & försökt fixa min dosa genom banken, men det funkade inte. så får gå in med den till anders istället. nu vet jag inte vad  jag sa göra.. ska nog städa mitt rum på riktigt, bara det att det är så mycket saker i mitt rum, daniel har två väskor här också eftersom han har varit tvungen att bo här nu innan vi får lägenheten. & jag tycker det är jobbigt att bara jobba kvällar hela tiden. alla i familjen går upp vid sex tiden & åker halv sju, när dom slutar åker jag till jobbet & är hemma vid tio. inge kul alls, känns bara tråkigt just nu med jobbet.. jag vill bara ha söndag 12 juli nu så jag får komma iväg ett tag & sen när jag kommer tillbaka igen är det slut på sommaren & jag får normala tider igen!
idag innan jag börjar jobba ska jag gå & byta klänningen jag köpte på vila, känns som att den inte var värd 200 kr.. tror nästan det är första gången jag lämnar tillbaka ett plagg, men men, någon gång måste vara den första..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0