5 juli, 18årskalas & träffa bebis

gårdagen hos jennifer var trevlig, hade värsta tjejmiddagen fram till tio tiden. grillade & åt tårta.. camilla & petra var där från vår klass. så himla kul att träffas igen! vid tio tiden gick vi mot lokalen vi skulle till, var ett dagis, jättefint haha.. sen kom det mer folk.. jag åkte väl hem, gansla tidigrt. var hemma vid halv tolv någon gång. var så trött. var dessutom nykter med massa fyllon, inte lika kul då tyvärr haha. så jag körde hem sen.. min brorsa, timothy & simon skulle dit när jag var hemma, men hade tydligen blivit massa bråka. mycket pga en idiot som har förstört alla gånger, IDIOT ALLTSÅ! så jennifer rang mig hela natten & prata.. fattar inte hur man kan vara så idiot & vilja förstöra, han förstörde hela jennifers 20årsdag & har förstört många av hans fester fast han inte varit bjuden.. men men..
idag ska jag hem till tinna, hon fyller 18 imorn så hon har öppet hus.. sen ska jag åka hem till lisa, elias & lilla juni, skaa äntligen få träffa henne, denna lilla prinsessa!  längtar verkligen.
sen ikväll ska jag & daniel mötas, åka & handla mat inför veckan & sen sova där för första gången ikväll! pirrigt..


födelsedagsbarnet

gullungarna

vackra töser

jag & petra

haha muppar oss litegranna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0