trött som fan!

kom precis hem, fick jobba över, har varit jättemycket folk idag, bara jobbigt! är helt slut & har haft ont i magen hela dagen. så dagen har varit lååång. pappa hämtade mig sen körde jag till ishallen & hämtade ludde  & skjutsade hem hans kompis. & nu sitter jag här hemma.. ska faktiskt krypa ner i sängen tror jag. ska upp tidigt imorn. ska åka in med mamma & pappa halv sju hem till farmor. jag & farmor ska åka viking  line imorn hihih! ska bli mys.& sen blir det spinning om jag hinner & det finns platser kvar!
beställde ny frisör tid idag!
daniel rang mig nyss, dom vann & han fick göra mål på sin födelsedag!
comviq är helt fucked up, går varken att skicka sms eller ringa eller prata!
IDIOTER!!!
GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0