massage

kom precis hem från stan..
dagen har spenderats med paulina & massage. jag mötte upp henne runt halv två tiden, vi gick & åt på cupido, jag åt bakad potatis & skagenröra, mumma! vi satt & ctacha upp allt sen sist, kan knappt komma ihåg vi sågs sist, förutom tjejmiddagem var det i augusti. så vi satt & prata om det mesta . efter maten gick vi en runda på stan, jag köpte ett fint rosa nagellack & paulina hårsnoddar.. köpte hem sylt också till pannkakorna..
klockan fyra gick jag & fick massage av rosis, gud så underbart. har så så ont att jag inte kan böja mig fram. har inte könt mig bra under dessa dagar heller, trött & nästan lite febrig.. men hoppas det går över. efter massagen lämnade jag filmen på statoil & fick skjuts hem av mormor & morfar. nu sittter jag hör själv, blir det ockås förmodligen. jennifer kunde itne komma. men men.. ska väl försöka plugga teori & laga mat sen. vet inte när daniel kommer, om han kommer.. annars åker jag in till han om det blir försent att komma hit. jag vill ialla fall vara med min daniel! i love him!
kanske kryper ner & kollar oc sen okcså. är taggade för en riktig myskväll med bad & massa ljus & oljor, berättar sen om det slår in haha!
ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0