make up time!

nu har jag & jennifer varit inne i stan & fixat det sista. jag har hunnit sminka mig & är helt klar, ganska tråkigt ändå haha! men men ska fixa mitt hår sen & sätta på lösnaglar!
hursomhelst, nu kan jag passa på att berätta lite mer om gårdagen..
på min rast kom jennifer till mig & jag skulle hitta en kuvertväska, vilket jag gjorde! jag hittade en wera wang väska, jättesöt, men lite dyr! men det var det värt, den hade bra fack i som var jättebra så grejerna inte åker ur! så det var riktigt bra, plus att den var jättecool & såg ut som ett kuvert! under min andra rast var jag in på gina, nehe? köpte två jåättesöta bastoppar i vårens urläckra pastellfärger! ska bara skaffa lite bränna sen till våren så blir dom ännu snyggare!
idag i stan så köpte jag ialla fall min present till daniel, hoppas han gillar den! köpte även sista presenterna till pelin. så allt blev bra.. nu ska vi äta lite mackor & dricka te.. kvällen kommer bli kanon tror jag! med mina bästa tjejer!
ha en trevlig lördag allesammans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0