heeeelt slut

idag jobbade jag mellan 10.00-15.00, jätteskön tid! aurora kom & handlade av mig idag, var så himla kul, har verkligen saknat henne. hon frågade om jag var laddad för lördag, jag svarade självklart! efter jobbet gick jag till mammas jobb & gav henne henns favoritblommor,tulpaner,  tänkte hon skulle ha dom på sitt jobb imorn! efter det mötte jag upp jennifer på stan. vi gick & kollade  på present till daniel, hon försökte hjälpa mig med vad jag skulle köpa, har tre alternativ.. men men får se vilket det blir!vi gick ialla fall in på gina........INTE BRA! säger inget mer..
runt halv fem tiden gick  vi mot friskis, gick på spinnin klockan fem & step up klockan sex. alltså körde två pass irad! snacka om att man var liiiiite mör i kroppen haha. men skönt attt känna att man verkligen TRÄNAR! jennifer skjutsade ialla fall hem mig efter träningen.så nu har jag ätit spaghetti & köttfärssås & pappa hjäklpte mig fylla i en enkät om halkkörning för morgondagens halkbana. just nu kollar jag  på semestersvenskar. vårat hotell från thailand var med, coolt juh!
jag saknar min daniel jättemycket, att han alltid ska bli sjuk, han är fortfarande inte bra. men till helgen kanske han kommer hem!
får se om jag orkar plugga teori idag, borde göra det, får se, ska ialla fall ta en varm dusch & ladda för morgondagens HALKBANA!
n
ej ha en bra kväll alla! kanske hörs senare!
KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0