HALKBANA

då kom jag precis hem från västerås & sala! det var faktistk kul men läskigt måste jag säga haha!
jag, bosse & en kille åkte.. han körde till västerås & när vi kom dit samlades vi i ett rum. dom gick igenom vad vi skulle göra. sen begav vi oss ut i bilarna. jesper som körde med mig  bosse började, fick in värsta sladden var asläskigt!  kändes som när man skulle svimma, blev alldeles snurrig. men men haha! det gick ialla fall bra för mig men  jag tyckte det var läskigt.. efter en timme fick vi kolla på en liten film nsutt hur det blir när man krockar in i ett träd i olika hastigheter, hemskt att se men ändå bra.. efter det fortsatte vi köra & det gick jättebra. jag körde hem från västerås till sala & jag & bosse satt & prata & skratta hela tiden haha! jag tog fyra bussen hem. papap hämta mig i stan, vi hämtade farmor så körde jag hem. nu ska jag äta thaimat & vänta in gästerna för kvällen!
vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0