en typisk söndag

idag har det känts som en riktig söndag tycker jag! jag & mamma åkte & lämnade ludde vid ishallen,s sen åkte vi till ikea, men gick inte in där, var så himla mycket folk,men korv köpte vi såklart! vi gick ialla fall till stadium där jag kunde köpa mina träningsbyxor som var slut nere på stan, hittade även ett par jättesnygga & sköna nike tränignsskor som jag slog till med & köpte..efter det åkte vi till gränby & handlade mat. det är alltså avd vi gjort, flängt fram & tillbaka & jag har kört hela dagen, msåte börja läsa ltie nu också! jag vet inte om daniel kommer hit ikväll eller om han skulle vara kvar hemma på singö, men det lär vi märka haha! vill ialla fall ge han sin present som han iten fått av mig än, en riktigt snygg klocka! nej nu ska jag läsa lite teori på datan..
HEJ SVEJ


klockan som daniel ska få


mina snygga nya träningsskor

Kommentarer
Postat av: Emma

Riktigt snygga skor :)

2009-01-25 @ 20:42:51
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0