5 januari

igår blev det OC hela kvällen, love it!!!!
idag gick jag upp runt tio, åkte in till stan & gick på spinningen klockan tolv, efter det duschade jag & sminkade mig. sprang in på ica & köpte lunch & fikabröd till mig & farmor, gick dit & åt. var där ca fyrtio minuter sen var det ner på stan igen! skulle till frissan klockan tre! jag blev jättenöjd, la i lite mer ljusa slingor. anna la i en pigmentering (eller vad det hette) så jag skulle få bort det guldiga.. så det blir ljusare & ljusare. jag blev riktigt nöjd! vill bara göra mer & mer slingor. lägger inte ut en bild på håret, ser mörkare ut på kameran.. efter frissan sprang jag till teknink magasinet & köpte något till kameran som man sätter i minneskortet i & för över bilder till datan. eftersom min kära pappa stäade & sen är min sladd vips borta! efter det skulle jag till bussen & gick in & hälsade på emma inne på hennes salong, så vi åkte samma buss hem :) nu är jag hemma & ska äta..  ska se oc ikväll & försöka plugga teori!
hörs senare kanske.
KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0