30 januari

gårdagen var jättemys. daniel kom hit runt halv åtta när jag stod & stekte sista pannkakan & soppan var precis klar.s å vi åt på en gång. det var jättegott! efter maten kollade vi på tv bara, sveriges värsta bilförare, alltså något måste ju vara tillgjort, jag menar. om man får ett körkort så blir man mer & mer van som förare, inte sämre & sämre, pinsamt att vissa av dom precis fått körkort också, dom som godkänt dessa människor lär ju skämmas! men kul var det ändå haha. jag fixk som jag ville & vi badade sen.. vi tog lite ljus, brieost, vitlöksost, kex, ramlösa & mörkchoklad. kan det bli bättre liksom? & sen använde jag en av bomberna från lush jag fick av jennifer, det kom ut saker ur den, vattent blev rosa, jättefint! efter badet kollade vi på lite mer film & sen gick vi & la oss, var jättetrötta.
imorse gick daniel upp runt åtta, jag kunde iten somna om så jag la mig i soffan sen slocknade jag & nu har jah tvättat håret & ska sminka mig. ska jobba idag & känner mig inte alls bra, verkligen inte.. så får se hur dagen blir..
kvällen däremot kommer bli jätterolig! camilla & johan kommer hit, det måste vara närmar ett år sen vi var här & hade våra traditionella middagar. skaialla fall bli kul :) har saknat camilla så himla mycket!
nej nus ka jag lägg på ett kol & sminka mig, vi hörs när vi hörs!


haha man ser daniels fötter!

Kommentarer
Postat av: camilla

ja, men var inte senaste gången när vi åkte moppe till din mormor & morfar? när den gick sönder? haha

Har saknat dig också!! <3

2009-01-30 @ 10:56:30
Postat av: louise

jag vet bara att det var allt för länge sen, men nu är vi igång igen. hur var det camilla, själsfränder? :) <3

2009-01-31 @ 13:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0