29 januari

januari närmar sig sitt slut, gud så dagarna. veckorna & månaderna rinner iväg!
igår åkte jag ialla fall in till stan, det första vi gjorde var att gå & köpa te till monika, denna gång, januariblandningen som är supergod! vi gick  & kikade lite på stan, jag köpte nya hörlurar, hittade en assnygg mobil jag vill köpa! var inte så farlgit dyr, 3099 kr, kanske ska slå till, min mobil har bara varit/är trasig sen jag köpte den.. men men, vi mötte upp johan också. var in & hälsade på på jobbet & la undan en brämhults juice!
camilla & johan drog hem sen & jag åkte till daniel ett tag , sen gick vi till friskis & mötte upp jennifer, fanns tyvärr inga platser på spinningen så det fick bli gymmet, jag gymmade bara i en halvtimme sen gick jag på core! efter friskis åkte vi & handlade mat! när vi kom hem fick vi turas om om att duscha haha. vi åt ialla fall lax,klyftpotatis & romsås & god sallad :) sen kom savitri & lisa, vi hade en jättemysig kväll, kollade på björn gustavsson, jag satt & dregglade & skrattade hela filmen.. efter björn blev det the eye. sen kom elias förbi mitt i filmen & lknackade på dörren & skrämde livet ur oss alla haha! vi fick lite idéer så vi kom på att jennifer & savitri skulle sova hos mig & daniel. så vi åkte till savitri & lämande hennes bil, jag åkte med savitri & daniel med jennifer, vi frösökte tävla lite vid ett rödljus men jenfier & daniel vann, FAN haha! hrusomhelst ville daniel & savitri ha glass så vi åkte till jennifers max & köpte glass, jag köpte äppeljuice & en cheese. därefter åkte vi till staoil & hyrde gfilm, fools gold som ingen orkaade kolla på igår så vi gick & la oss vid två tiden,
imorse fick min stackars älskling åka till skolan medans alla låg kvar & sov. vi tjejer gick upp vid tio tiden & åt fruksot, sen har jag kollat klart på filmen, den var verkligen jättebra! brukar itne gilla äventyrsfilmer men både kate hudson & matthew mcconaughe ( eller hur han stavas) är mina favoritskådisar, bland dom bästa ialla fall!
nu är jag ialla fall färdigsminkad, ska ta bussen in till stan snart & möta upp paulina & bjuda henne på lunch! efter det ska jag till mammas massör & få min rygg masserad, den är helt paj.. så jag får varken träna innan eller efter  som jag hade tänkt, men men..
vi hörs kanske senare.. ikväll blir det ialla fall mys med jennifer & daniel. jag & jennifer ska göra pannkakor & soppa tills min baby kommer hem efter träningen!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0