28 januari

igår blev det oc, hoppade in i näst sista skivan i säsong fyra, som jag missade sist haha! gick ialla fall & la mig runt ett tiden..
imorse så kom mamma & pappa & pussade mig, dom åkte till fjällen imorse runt sex tiden. så jag somande om & belv väckt i en underbar dröm där jag & jennifer var i grekland! hade precis börjat bli brun då daiel ringer & väcker mig haha! kunde inte somna om efter det så jag gick upp. nu har jag ialla fall sminkat mig & skrivit en inhandlingslista.. ska ta bussen in till stan & möta camilla halv ett. ska åka itll vår gamla kära bolandsskolan & hämta mitt slutbetyg & hälsa på vår älskade monika, så hoppas hon är i skolan idag! efter det blri det ner på stan för att äta lunch & umgås :) senare runt fyra fem tiden ska jag jennifer & daniel träna. jag & jennifer ska visa daniel vad vi sysslar med flera gångner i veckan, han är så störig & säger att han slår oss i det, men det kommer han inte göra! hoppas bara vi får platser! annars blir det gymmet. efter tränignen ska vi ialla fall åka & handla lite mat för dom kommande dagarna. sen åker vi hem & jag ska laga mat åt jennifer & faniel, lax med romsås, mums!sen på kvällen kommer savitri & lisa, vi ska ha filmkväll med massa gott! så den här dagen kommer bli perfekt med mina älsklingar! fattas bara pelin! men henne får jag förhoppningsvis träffa imorn!
nej nu ska jag inte sitta vid datan mer. ha en bra dag sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0