27 januari

igår jobbade jag, kaos på jobbet hur mycket folk som helst! plus att jag heller itne mår bra, har jätteont i ryggen & känner mig hängig.hursomhelst smsade min älskling mig & ville sova med mig så mamma hämtadem ig efter jobbet sen körde jag & hämtade daniel & ludde vid ishallen. när vi kom hem tog vi det lugnt, åt mat, duschade & sen kollade vi på film & åt lite godis :)
imorse hade vi en underbar morgon, bara ligga & dra sig & bara ligga & mysa, sen åkte daniel in till stan & lånade mitt kort till friskis & gymmade med sin klasskompis. jag sminkade mig & drog till bussen. ännu en skitjobbig dag, har iten alls mått bra.. har inget sepciellt att säga om dagen. eller jo, min älskling har varit förbi mig idag två gånger på jobbet, han har även fixat klockan som avr ltie stor, sen på min rast gick vi & åt på sub way!. efter jobbet gick jag ialla fall & tränade, hur skönt som helst, gick på skivstång, träffade på jennifer som kikade på mig när jag tränade haha! när jag kom hem åt jag lite. har städat rummet nu & snart ska jag hoppa in i duschen sen ska jag antingen kolla på OC eller björn gustavsson.  om vi itne hörs mer ikväll så hörs vi imorn. imorn ska jag sooooova ut, inte ställaklockan, är så himla trött!
HEJ DÅ


Kommentarer
Postat av: Rebecca är bäst

tönt ja älskar o saknar dig med :O ! :(.. bara 3 veckor kvar nu :D .. ?BARA? BUHU JA KOMMER DÖ HÄR NERE !:(

2009-01-28 @ 04:26:04
URL: http://divinerebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0