25 januari

gårdagen var jätterolig! jag körde in till stan, vi gick in på mitt jobb & hämtade en banankartong som jag lina hade lagt undan till mig & jag fyllde på min mobil, alla mina jobbarkompisar var avundsjuka för jag skulle festa & dom jobbade haha! hursomhelst hämtade vi upp lisa vid stationen sen åkte vi hem till pelin. vi hade så himla kul! vi åt pizza som hennes mamma hade gjort, åt gurka, morötter, chips & dip! pelin öppnade sina presenter & blev helt överlycklig, började nästan gråta.. hursomhelst så hade vi jättetrevligt, det var jag, lisa, savitri, jennifer, narine, emine & dylan, dom lärde oss dansa kurdiskdans, i ring, fy satan vad kul det var! jag & savitri är bjudna på bröllop i april, LÄTT ATT JAG GÅR! hursomhelst var det grymt kul & vi började fixa oss för att dra oss ner mot stan.. vi skulle till BJ, papap hade skrivit upp oss på listan. dom äldre tjejerna försökte först, men dom sa att det var 23 & spelar ingen roll om man står på listan. när jag klev fram & berätta vem min pappa var så kom vi in dirket & jag slapp betala, pelin med eftersom hon fyllde år. så status min pappa har & tack för du gjorde det för pelin! vi var inne strax efter tio, var lugnt men sen kom det massa folk, var inte så roligt, kände inte någon haha, avr mest äldre människor, var ju trots alls 23.. men men det var ändå kul! men roligast hade varit om vi fortsatt vara kvar i pelins vardagsrum & dansat kurdiskdans, det gillade jag! vi drog väl fråån BJ runt ett tiden efter lite om & men, det blev bäst så, vad gör man inte för sina vänner. hursomhelst gick ci till donken, jag köpte två cheeese sen tog jag med mig jennifer hem så hon sov här..
kvällen var verkligen jätterolig med min tjejer, verkligen!
imorse gick vi  upp runt halv elva tiden.. åt frukost, jennifer tog en dusch & sen stack hon till jobbet, stackarna haha! alla jobbar idag utom jag haha! så jag vet inte alls vad jag ska göra.. jag ska nog försöka plugga lite teori, måste ta tag i det här nu, tiden går & snart är det dags! jag ska nog ialla fall först & fräsmt nu borsta tänderna, ta en varm dusch, lägga i en hårinpackning & sminka mig & åka in till stan med mamma & handla mat & titta på träningsbyxor & köra lite!
HA EN BRA DAG ALLA SÅ HÖRS VI SENARE

här kommer några bilder från gårdagen




Kommentarer
Postat av: Anonym

mina älsklingar, ni är så underbara /pelin

2009-01-27 @ 14:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0