24 januari

igår jobbade jag, igår avr en jätterolig dag på jobbet, alla var glada & bara allmänt glada haha! alex var så snäll att jag fick gå halv åtta & han slutade åtta istället! så jag & daniel tog åtta bussen hem. här hemma var mormor & morfar, vi alla satt & kollade på lets dance & det var ett jädrans liv haha! dom åkte hem runt elva tiden & jag & daniel gick upp & kollade på någon film & myste. mitt i allt när vi låg i sängen började daniel blöda näsblod som han kan göra ibland, lite kul ändå haha!
imorse vaknade jag runt fyra tiden igen & hade så himla ont i magen, låg i stort sett vaken tills sju då jag hade klockan på ringning för att åka till stockholm för att dansa. men det blev inget av med det, kunde iten åka. så kändes itne kul, för idag var tåspets ketion.. men men :) jag & daniel myste ialla fall under morgonen & låg & drog oss länge, sen gick vi upp & åt pangfrukost! daniel blev hämtad av timothy för dom ska ha match mot botkyrka borta..
jag har duschat & plockat lite i mitt rum. ska åka in till stan & möta jennifer, fixa det sista till pelins presetn & hämta en ska på jobbet vi ska ha till hennes present! köper kansek daniels present idag också :) efter stan ska jag & jennifer åka hit & fixa oss ltie sen ska vi dra vidare till savitri sen till pelin, kvällenkommer bli kanon!
hörs kanske senare när jennifer är här!
HEJ DÅ

Kommentarer
Postat av: Emma

absolut :)

2009-01-24 @ 15:22:35
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0