22 januari

det har varit en låååång dag.
det började med att vid fyra tiden imorse vaknade jag & hade jätteont i magen & mådde piss. kunde inte alls somna om. betsämde mig på samma gång att åka in & överraska daniel halv sju på morgonen! vilket inte gick så bra haha. nör jag kommer in ser jag två par skor, inte daniels, två jättestora killskor. jag tänkte att hans klasskompisar sov där så jag vände haha. gick in en gång till meningen hörde eller märkte något. så jag gick hem till farmor, vilade & sov där. mådde iten bra lltså.. hursomhelst så rang daniel mig runt nio tiden. undrade vad jga gjorde & så. berättade att jag varit in hos han men ingen märkt något hah, han blev jättechockad & berätta att det var stefan, rebeccas pojkvän & hans kompis osm sov där hha. om jag vetat det hade jag gått in & skrikit: KUCKELIKU!!!!!!!!! haha men men..
hursomhelst jobbadejag mellan 9.30-19.15, + övertid..  udner dagen kom savitri  lisa förbi & hälsade på. fick lisa present, gud så fina, TACK! jag älskar halsduken! sen köpte vi present till pelin! camilla & jennifer kom & hälsade  på också.. efter jobbet gick jag & jennifer på spinning, askul att få träna igen!!
nu har jag varit hemma ett tag, har hunnit ätit thaiwok & tagit mig en varm dusch, nu ska jag fixa mig lite & sen lägga mig i sängen tror jag. är som sagt väldigt trött! ska upp & jobba imorn också!
GOD NATT!



den hårfärgen var skitsnygg!

Kommentarer
Postat av: anna

vi får köra på den där lunchen sen när vi fått pengar! ;)

2009-01-22 @ 22:46:09
URL: http://annalagnebratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0