19 januari, min helg

i lördags fick vi spm sagt främmande, åt god förrätt & mat & fick springa till bussen! i stan gick jag till jobbet & köpte med mig massa gott hem till savitri! väntade på lisa inne i stan & sen tog vi bussen ut till sävja.. jag hade tagit med tre filmer & laddat upp, vi hade massa gott att äta, lite för mycket som vi alltid köper & aldrig orkar äta mer än hälften haha! hursomhelst satte vi igång  filmen The Holiday, en av mina favoriter, men vi kollade itne alls haha! vi bara satt & pratade hela kvällen. jättemysigt var det & trevligt, verkligen. sen visade savitri & lisa mig något äckligt & hemskt & läskigt. han kallas treeman, han ramlade som liten & har nu fått typ grenar som växer ur hans kropp, hans händer & fötter är som stubbar, det var bland det äckligastge/hemskaste/sjukaste jag sett! usch! hursomhelst kom elias & hämtade lisa & vi ahde ett roligt samtalsämne i bilen haha!jag mötte maarit vid bussen  så vit og samma buss hem. väl innanför dörren stupa jag i säng på en gång!
igår gick jag upp vid sju & tog halv åtta bussen in till jobbet, här tänker man vara en bra medarbetare & se till att vara där i tid. men min morgon var förstörd fårn första stund mobilen rag! jag hade vääärldens mensvärk, brukar itne ha det men det ar extremt att jag nsätan grät. tog mig ialla fall til jobbet. när jag kommer & ska gå in funkar iten mitt kort, tur nog står en tjej från cafét därinne & kan släppa in mig. väl inne på lagret, hissen funkar inte, åker ner till källaren, jag får gå er i vår stora källar(läskigt) ! provar åka därifrån, funark iten. får sitta på det kalla betonggolvet i typ 20 minuter, sen kommer bagerikillen ner, då hasr idioten på n¨got sätt lyckasts stanna den! jag som skulle upp & lägga mig & vila .. fick ligga i fem min! sen kommer dessutom han jag ska öppna med typ fem min sent! jag blir så irriterad!!! vilken morgon. gjorde det inte bättre av min mage heller, usch en sån start på dagen! jag jobbade ialal fall mellan 8.30-13.00, ett väldigt skönt pass ändå! hursomhelt hämtade mamma mig, jag körde till elgiganten & coop forum & biltema för att leta efter presenten jag ska köpa till daniel, fans självklart inte! eller jo men SVINDYR! hursohelst körde vi till max & köpte hamburgare & tog med till ishallen. där mötte vi pappa,morfar & daniel.. ludde hade macth, träffade therese så var med henne! efter amtchen skjutsade morfar oss till daniel, han skulle packa om sin väska. sen hämtade familjen upp oss & jag körde hem. underkvällen åt vi mat & låg & slappade vid tvn hela kvällen. en riktigt skön söndag faktiskt! daniel fick present av familjen, ett till lasse åberg ölglas! vi kollad epå filmen kid svensk igår, jättedepp film! sen kollade vi på en jättebra film, safe harbour! runt tio tiden gick vi ialla fall upp i söngen & myste & somnade.
imorse hade daniel ställt klockan på ringning halv ått, men övertala han att ta bussen som gick en kvart senare. bara för att ligga & mysa en stund på morgonen, det är helt underbart. sen gick han ialla fall till bussen, jättesöt på sin födelsedag! nu sitter jag här, ska sminka mig & försöka äta något. ska jobba idag mellan 11.00-20.00. daniel har match ikväll men får se om jag kollar tror inte det, hinner knappt. måtse hem & plugga!
vi hörs ikväll!
HA EN BRA DAG


massa gott att äta på tjejkvällen!



daniels present

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0