12 januari

då var jag igång med bloggen igen, datan har varit sönder.
skriver kort om min vecka.
tisdag: jag & mamma åkte till stockholm & gick på nötknäpparen, var jätteroligt & hade en mysig dag i stockholm & åt god mat & shoppade & åkte upp i sky bar & tog en drink. på kvällen hämtade jennifer mig i stan & vi åkte hem till henne & hade myskväll
onsdag: jag hade körlektion & tränade, provade på core passet, skitkul! åkte hem till daniel & hade myskväll, vi åt tacos
torsdag: jag hade körlektion & tränade
fredag: jag jobbade 6.50-16.00, tränade efter jobbet, spinning. efter träningen åkte jag & daniel hem & hade en myskväll med mamma.
lördag:kollade på daniels match & sen var på 60 årskalas
söndag: fick besök av timothy & runan, trevligt! jobbade mellan 15.45-19-30. körde hem & daniel följde med hem & hade myskväll..
idag: åkte till sala & körde. har halkbana på torsdag & bokade idag in teoriprov & körprov, så nu är det snart klart! OM jag klarar det, vilket jag hoppas!
gick till emmas salong & hon provade en uppsättning på mig som hon ska förbereda för sitt gesällprov. efter det mötte jag pelin, jag hjälpte pelin att shoppa, savitri kom & vi fixade en sak. sen åkte vi & åt på donken & hade kul & sen till ishallen.
nu sitter jag här. ska plugga teori, det enda jag ska göra nu framöver!!
orkar inte skriva mer utförligt just nu..
ha en bra kväll!




Kommentarer
Postat av: Anonym

lovar att vara tyst :)

2009-01-12 @ 22:32:51
Postat av: Emma

Lovar att vara tyst :)

2009-01-12 @ 22:33:15
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0