ursäkta mig....

för mitt tidigare inlägg haha, nu är jag lite lugnare. fick som sagt prata med daniel & sen smsade  vi & han fick mig lite lugnare haha. som sagt savitri haha, agroutbrott? haha. men men.
jag lyssnade på radion medans jag sminakde mig, har kommit på en lysande idé jag ska GÖRA till daniel & ge i present eftersom jag inte har några pengar.. måste bara klura ut några saker til den, men börjar med den ikväll när jag kommer hem! nu ska jag ner & kolla på tv & äta lite lunch.
hörs ikväll!
hejdååå

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA, visst är det kul :) ska nog läsa nagelförlängning i tvåan & nu har vi även fått veta att man kan välja manikyr+dekorationer så lutar lite på det nu också :)<3

2009-02-12 @ 19:55:34
URL: http://ahartmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0