trött trött

man kan ju säga att det märks att det är sportlov i uppsala, vara massa skitungar & fjortisar som springer in & ut på åhléns  skriker & tror dom är jättevuxna & coola. gud så jobbigt!
kom ialla fall hem för ca en timme sen. har hunnit duschat & nu harjag gjort ett teoriprov på datan. ska plugga lite mer.
daniel rang mig efter jag slutat, han sa att han var ledig från hockeyn imorn också, så imorn blir det åka till singö eller stockholm. ska bliskönt att åka iväg med min älskling, är så sällan vi har tid  med varandra haha, han har sin hockey & sola & sina grabbar, jag har jobb,träning & mina tjejer. men vi ses så mycket vi kan, därför blir det skönt att åka iväg nu i två dagar! nej nu ska jag försöka plugga ltie mer, ska upp tidigt imorn, hyffsat iallafall, runt åtta om jag orkar sminka mig! annars gör jag det på jobbet.. imorn ska ja köpa en helt vanlig vit kofta på hm också!
GOD NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0