teori & mah bitches!

i panik rang jag mina brudar & bad dom komma hit & hjälpa mig plugga, pelin har också teori prov snart & savitri tog körkort i höstas. så dom kom hit & vi jgorde fyra prov, hade två fel från alla rätt på alla fyra prov, eller lite sämre på det fjärde, men ändå godkänt! kändes så himla skönt! hälften av proven kvar! vi satt ialla fall & plugga i tvi timmar nästan, sen drog vi oss nertill köket & drack te, eller jag, dom andra drack kaffe. sen började vi äta. alltså, gud så kul jag har med er tjejer, det är verkligen helt sjukt! i love you guys! you're my best!
pratade med min älskling nyss också, han sa att han kanske skulle åka med mig hem imorn efter jobbet, så hoppas!
får se om jag orkar plugga mer, alltså göra fler prov, eller om jag bara ska läsa i boken.jag ska nog ialla fall ta en dusch kanske innan jag läggger mig & sen fixa mina naglar också!
så, god natt om vi inte hörs mer!´






vill bara ladda upp en jättefin bild på mina föräldrar, ni är så fina & jag älskar er det vet ni!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0