LÖÖÖÖNING

vilket betyder att jag har shoppat idag! jag åkte in till stan & gick till apollo & betalade in handpenningen, kändes så härligt! efter det gick jag till hm, fick någon såndär kupong. så jag köpte en jättefin enkel rosa kofta till sommaren & en grön enkel tröja, med flätad krage typ.. & två par strurmpbyxor & ett nagellack till rebecca. hela kalaset gick på 220 kr, jättebra pris, plus att jag hade presentkort så det blev jättebra! sen kilade jag till jobbet, var tvungen att göra ett test, säker i butik, tog en timme, haha jättetråkigt.. på min rast sen så sprang jag & köpte en ny kamera! den var svart,men den verkar jättebra! fick en liten väska till som ska skydda den nu! den här ska INTE gå sönder!
när jag slutade, halv åtta, kom mamma & hätmade mig, jag körde till statoil & fick tanka för första gången. efter det åkte jag ialla fall hem till min snygging rebecca hos stensson. där var det kalas! så hela kvällen har jag hängt med rebecca & stefan ,alltid lika kul! rebecca var snäll & gjorde en fin header till mig som ni kanske ser! gick ialla fall hemdärifrån runt kvart över tio. sen när jag går hem så glider en stor fet, as fin limo förbi mig, i mitt lilla samhälle där jag bor, stannar vid grannhuset. smågrabbarna hade åkt så dom skrek LIMOLIMOLIMO haha. nu är jag ialla fall hemma, laddar min kamera & väntar på att alla ska lägga sig så jag kan gå ner & kolla på Oc, kollade hela natten igår! men men. jag ville sdå hemskt gärna åka till stockholm imorn & köpa min klänning & gå & shoppa & äta god lunch, men inga av mina vänner har pengar :( så det blir en underbar härlig dag med lisa på stan, lisa & magen! :)
hörs kanske senare annars imorn!

här är mina två nya sommarplagg tagna med min nya kamera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0