jävla blogg!

hur segt somhelst, går knappt att skriva ett inlägg.
här kommer neggot nummer ett.. dagen har varit helt värdelös & jag vill bara sova! efter jobbet gick jag förbi stensson,.ville leka med rebecca men hon skulle leka med stefan. såjag gick hem & gjorde hemmagjord pyttipanna, jättegott! pratade med savitir & daniel sen kollade jag på knutby serien, var heltvärdelös! åklagaren dom nämnde känner jag, coolt!
nu väntar jag bara på att familjen ska komma hem, ludde har haft match. sen ska kajg pysa ner is ängen. ska upp vid sex imorn, öppnar imorn..
jag längtar verkligen till helgen. för imorn jobbar jag öppning, vilket betyder jag slutar tidigt, fyra. sen ska jag hem ett tag & läsa teori sen in till stan & möta upp mina pinglor för att äta. sen på lördag blir det balett & tåspets sen till singö & träffa familje reinvalds som jag saknat! ska försöka vara med emelie, har saknat henne. kanske hinner träffa fanny med! sen ska jag självklart mysa med min älskling. vet inte när vi åker hem, om det blir söndag eller måndag. alla småskitar har ju soms agt sportlov nästa vecka haha! men jag kommer säkert skriva det här imorn igen haha. men men nu är jag törstig så jag ska ner & dricka!
GOD NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0