jag längtar

det är sjukt vad jag längtar kan inte tänka på annat just nu! älskling rang mig nyss, han var med dennis, han berättade hur dom planerade att leva fattigt nu tills vi åker, euroshoppers ravioli, haha dom är bra roliga dom!
men gud så jag längtar! nu blev jag på bättre humör! jag räknar till & med ner, vi åker om 20 veckor & sex dagar, alltså 146 dagar!!
här är informationen om vårt hotell som finns på apollo:

Giftun Azur Resort



Dubbelrum för 2-3 personer. Familjerum för 2-4 personer, varav 1 barn.

Hotell med stor uppvärmd pool, separat barnpool samt separat solterrass med gratis solstolar, parasoller och handdukar. Poolbar. Hotellet har också en egen strand som är en av de bättre på orten. Här finns en snackbar som serverar enklare rätter. Många faciliteter såsom tvättservice (mot avgift), gym, tennis, squash och volleyboll. Bastu och jacuzzi. Dag- och kvällsunderhållning flera gånger i veckan. Lång shoppinggata framför hotellet och ca 5,6 km till Sekkala centrum. Begränsad trafik.

Rummen

Dubbelrum och familjerum. Alla rumstyper har telefon, satellit-TV samt kaffe- och tefaciliteter. Kylskåp som fylls på dagligen med gratis läsk och vatten. Bad/dusch och wc. De flesta rummen är belägna i separata längor och dessa har markterrass. Övriga rum finns i huvudbyggnaden och har balkong med begränsad havsutsikt. Städning 7 ggr/vecka.




Måltider

All Inclusive. Jul- och nyårsmiddag.

All Inclusive

Specifikation All Inclusive

- Frukost, lunch och middag. På à la carte restaurangerna får alla All Inclusive-gäster rabatt på mat.
- Obegränsat med förfriskningar, lokala drinkar/öl och vin, kl 11.00-24.00, (ej room service).
- Glass till barnen.
- Många dag- och kvällsaktiviteter.
- Eftermiddagste/kaffe och kaka.

Som identifikation är det obligatoriskt för gäster att bära hotellets armband.


Övrigt

Deponering finns endast i de rum som ligger i huvudbyggnaden.


Kommentarer
Postat av: Christina mormor

Ha en trevlig semester hoppas att ni inte råkar ut för montesumas hämd

2009-02-17 @ 10:35:29
Postat av: louise

haha tack mormor! det hoppas jag inte!

2009-02-19 @ 16:34:59
URL: http://louisebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0