ännu en dag

hej hej
imorse åkte jag & träffade jennifer, vi sågs ett tag, sen skildes vi åt, hon släppte av mig hos farmor. precis när jag kom till statoil mötte jag farmor, hon åkte precis iväg med sin syster inga-lill. så jag gick upp där själv,  blev inte alls länge, jag var där kanske tjugo min sen traska jag ner mot stan & savitri hämtade upp mig. vi skulle åka & hämta pelin på hennes jobb & savitri körde vilse, ville inte lyssna på mig vart vi skulle. gud så jag skrattade. sen fick jag tillbaka, sa att vi skulle raktfram, men där var det återvändningsplats haha..hursomhelst åkte vi till gränby centrum & käkade lunch på burger king. hann inte kolla så mycket i affärer. efter det skjutsa dom mig till massören. jag kan bara säga att det itne var det minsta avkopplande för fem öre, ville bara därifrån! dom hämtade ialla fall mig efter det & då åkte vi & skjutsade daniel till dennis & danne.så jag hann få lite pussar idag! efter det hade vi inget att göra, så vi åkte till gränby igen, provade massa kläder. gud vad gränby centrum är fint nu! på torsdag öppnar alla nya affärer också! efter gränby åkte vi till jennifer, savitri & pelin hade inte varit där så vi var hos henne någont imme & myste. sen hämtade pappa & ludde mig så jag körde hem. när jag kom hem var mormor & morfar här hemma, trevlans! nu ska jag bara ta det lugnt. ska se på andra avenyn klockan nio & sen bara mysa. kanske plugga om jag orkar..
det har ialla fall varit en underbar dag med min brudar <3
hörs kanske senare

älskade savitri vid ratten



såhär gör vi tjejer om vi är rädda att få böter, bevisar genom teoriboken att vi FÅR stå här





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0