2 februrari

då var vi inne i februarimånad!
filmen i lördags var ganska bra, den avr lite seg eftersom den var 2 ´timmar & 45 minuter lång. efter filmen gick vi till donken & väntade på bussen, sen tog jag halv ett bussen hem..
igår tog jag åtta bussen in till jobbet. gud så jobbigt det var att gå upp var så himla trött! dagen går så snabbt & det är skönt med söndagar, inte alls lika mycket folk. jag jobbade ialla fall 8.30-12.40 så det avr skönt! sen kom mikaela & det är alltid kul, vi sitter alltid i kassorna mittemot varann & snackar skit haha! efter jobbet gick jag & gymmade i en timme, mamma hämtademig & vi kollade på en jättebra film, love in manhattan, daniel kom också. jag & mamma låg & grät, den var jättebra men väldigt sorglig.. under kvällen sen åt vi middag & sen började jag & daniel att kolla om oc säsong ett,s kulle bli ett avsnitt men blev fyra, man kan inte sluta kolla när man är igång! även fast det är typ hundrade gången man ser det haha. efter det tog vi en varm dusch sen blev det beck, ciao bella & sen advokasterna, blev en jävla film dag , but i love it!
vaknade imorse av att min boss leena rang & väckte mig, frågade ifall jag kunde börja klockan tio istället för tolv. (Skulle jobba12-21) men nu blir det 10.00-20.00, skönare! ikväll blir det hem & plugga teori måste verkligen det drar ihop sig men förstår inte hur jag ska klara det! men mne
vi hörs senare
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0