15 februari

gårdagen var härlig!
mamma & pappa kollade på min balett & eftre den gick vi ner på stan, var in på sturegallerian, herregud vilka kläder jag hittade, så sturegallerian nästa vid löning! vi gick & åt lunch på en italiensk resturang som hette vapiano, hade jättegod mat! jag åt pasta carbonara, vad annars? efter vi ätit  gick ut mötte jag katrin schulman(vet ej vad hon heter nu), hon var jättesöt & log & ursäktade sig för att komma in i resturangen.. vi gick & gick & pappa tyckte nog inte det var så kul att gå i alla affärer. men men så är det att åka med tjejer till stockholm! vi åktei alla fall sen mot mormor & morfar, jag körde från norrtälje till älmsta & sen till husvagnen.  var där ett tag & kollade på snow dogs, jättebra film! sen kom micke & daniel & hämtade mig. vi åkte till singö & mia hade gjort jättefin tre rätters middag! sen blev det melodifestivalen, måns & amy var bäst! efter det bruce den allsmäktige, sen blev det wallander sen stupade jag & daniel i säng jättetrötta!
imorse hade vi det mysigt. vi hade ju inga pengar så vi sa att vi itne skulle ge något till varann. men vi båda tänkte lika & gav varann en ask med geléhjärtan haha. sen fick han lite lappar av mig hihih. under dagen har vi itne gjort så mycket, var själva på hemma för dom andra åkte på hockey i arlanda. så jag & daniel kollade på film & myste & duschade. mormor & morfar kom & hämtade mig vid två tiden, efter det åkte vi till gammelmormor en snabbis. var väl hemma till fem & sen kom savitri & pelin hit, vi ska ha myskväll! ska åka & köpa mat snart, sen hoppas jag på en dansfilm!

& vet ni vad jag gjorde nyss. beställde en resa till egypten!!!!!!
den 12 juli åker jag, daniel, dennis & anna till egypten!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0