12 februari ARG

helvetes dag är så jävla arg så jag vill bara slå någon..
dagen började bra, jag fick sova ut ialla fall! jag gick upp& åt frukost med ludwig sen gick jag raka vägen upptill datan & satte mig & pluggade teori, har gjort det i två timmar nu ungefär. har inte ens gjort hälften av allt jag skulle göra. sen ringer jobbet. måst ein & jobba 15.45-19.30, alltså jag blir sp irriterad! jag avr att jag kan säga nej men fanns inga andra men det är alltid mig dom ringer i första hadn verkar det som! dessutom öppnar jagimorn. & gud sp arg jag är! itne nog med det, sen ska jag fräscha upp mig då är varmvattnet slut, får duscha iskallt! tack gud för denna dag! blir synd om daniel är jag ringer han & får ur all min ilska, men men det är han van med haha. saknar bara daniel jag orkar inte vara ifrån honom längre! men men, på lördag får jag träffa han, & då har vi varit utan varann sex dagar, men men,är ju ialla fall alla hjärtans dag då. blir inge speceillt. ingen av oss har pengar, köper väl en chokladkaka bara, men det är sällskapet som räknas & hur vi viäljer att spendera den. aja nu ska jag sluta gnälla & sätta igång, glömde ju att jag ska åka & jobba?!?!?!
HEJ DÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0