11 februari

stockholm med lisa & savitri var jättemysig! vi gick & åt på kungshallen på en gång, var så himla hungriga. efter det gick vi & kikade runt på stan ett bra tag. blev lite shopping trots allt! blev klänningen från hm jag velat skicka efter, sen fick man 20% rabatt på alla hm så jag var ju bara tvungen att köpa den! sommar sommar sommar skriker den & jag älskar den! så det kändes jättebra.. sen gjorde världens klipp! vig ick in på cubus & jag hittade ett par jättefina shorts som var ljusbeiga med guld i typ, har kollat på liknande på åhléns för över 1000 kr, & gissa avd jag gav för dom här på rean på cubus. 30 kronor?! det var ju som hittat så jag köpte dom! jag blev riktigt nöja med mina inköp, lisa köpte likadana shorts. stackars savitri hittade inte sina skor på hm hon ville ha, vi var på alla, typ fem stycken, ojoj vad vi letade, hamnade till & med på samma hm två gånger haha.. vi var ialla fall hemma i uppsala till sju tiden. tack tjejer för en jättemysig dag! i uppsala mötte jag upp camilla, vi åkte hem till mig & lagade mat, kyckling, tog en timme tills den var klar, vi tinade den inte tillräckligt haha.men gott var det sen ialla fall. vi kollade på andra avenyn & sen kom rebecca hit :)
på kvällen kollade jag & camilla på björn gustavsson & skratta så vi grät, alltid lika kul & söt. sen gick vi & la oss runt halv ett :)
imorse gick vi upp runt nio & åt frukost sen åkte jag in & jobbade. min älskling kom förbi mig på jobbet & fick sitt busskort, han skulle åka hem för han är sjuk.. igen.. dagen har varit seg..  men vad skulle jag göra utan mikaela på jobbet? hon är alldeles för söt! körde iallfall hem efter jobbet, när jag skulle parkera fastnade jag i en snödriva, så pappa fick putta på bilen haha.. nu skriker ludwig på mig om datan, bäst att flytta sig. jag ska äta iallafall.
ha en bra kväll.
PUSS

hoppas mer än allt att detta blir av nu, skulle vara så himla kul, vet förhoppningsvis efter helgen, håller mina tummar!

min fina klänning & mina fina shorts




Kommentarer
Postat av: evelina

skitsöt klänning!

2009-02-13 @ 10:35:46
URL: http://enevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0