10 februari

igår kväll blev det bara sex & the city sen sova. pratade med en väldigt nära vän, vill inte skriva namnet, men tror hon förstår. du är en av dom som ligger närmst om hjärtat, du & jag förstår varann på ett sätt som många andra inte gör. jag finns med dig hela tiden & det hoppas jag att du vet. du kan alltid höra av dig. jag älskar dig min vän
idag blir det ialla fall stockholm med mina udnerbara lisa & savitri, vi ska åka bort från uppsala bara, skönt som fan! blir så less på uppsala. vi ska gå äta lunch & titta lite. jag tror att jag skulle vilja gå till gamla stan idag, var så himla länge sen jag var där. men nu ska jag böraj dra mig, ska gå snart till bussen. vi hörs senare!
förresten, idag är en härlig dag, alldeles vitt ute av all snö utan blask, det här gillar jag!
KRAM


jag är aldrig någon som tar "dagens outfit", nog för att jag skulle vilja, men förstår inte hur man kan få en sån bra hel bild & ett bra kort i spegeln utan att bilden blir ljus eller suddig. aja haha. här är ialal fall min outfit för dagen. en tröja från gina, chinos från min pojkvän(lite stora)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0