söndag

idag åkte jag & anna till ikea & handlade lite. jag köpte blockjus & en fin lila blomma till min lila kruka, jättefint blev det! sen åkte vi hem & lämnade av allt sen plockade vi upp våra pojkvänner, åkte tillbaka till ikea & åt haha..
vid tre tiden åkte jag & familjen till alunda & jonas & annas nya hus. det var jätteifnt & stort. dom bjöd alla på tacos så det blev värsta tacofesten, ME LIKE!

vi åkte hem runt halv sju tiden , åkte in på gränby, ludde shoppa & jag köpte ett par nya leggigns bara.
nu är jag hemma. vet inte vad jag ska göra, daniel är på singö. har ingen att leka med. jag ska försöka städa, tycker jag gör det jämt, men blir alltid stökigt. men nu ska jag försöka hålla det fint!
om jag inte hittar någon att leka med kanske jag åker hem till mamma & pappa haha.

/ Louise


jag ser lite sned ut haha

mmm tacos, love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0