en dag med rebecca

vi har bakat hela dagen faktiskt haha. vi åkte in till stan & fixade lite & handlade. sen när vi kom hem åt vi massa tacos! :) muffinsen skulle stelna så vi började med glasyren för typ någon timme sen. dom blev precis klara & rebecca har åkt hem. så det har varit en mysig dag :)

har pratat med margurite, jennifers mamma idag också :)
jag hinner inte åka till lisa ikväll tyvärr, blir försent.
så nu är jag hemma & åker in om någon timme till daniels match & kollar.
sen hem & mysa framför två wallander filmer!

sen blir det jobba  i åtta dagar i sträck nu! ska på ett sätt bli skönt, fråga mig inte hur haha. men jag tänker pengar! jag slutar ju bra, ganska tidigt.så hinner göra massa saker ändå :)
imorn kommer rebecca hem till mig & då blir det BONDE SÖKER FRU!




Kommentarer
Postat av: emma

mysiga pics :D

2009-12-15 @ 21:24:57
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0