24 december, Julafton

då var julafton över för i år igen om två timmar.
den har varit som alla andra år, mysig & rolig med massa fina paket!
vi åkte först hem till farmor vid tolv tiden & firade lite lätt med ingalill, johan, therese & hasse.
sen åkte vi till kyrkan & tände ljus. att jag allltid lyckas svära som mest på kyrkogården, USCH!

hursomhelst kom vi hem till mormor & morfar till kalle anka började, inte för att jag kollar på det, tycker inte det är kul, bara vissa delar..
sen har vi ätit god mat & jag & ebba har lekt & målat teckningar.
självklart kom tomten på besök hos oss..

jag fick jättebra julklappar som jag önskat mig. detta fick jag idag:

* en mixer (ÄNTLIGEN kan jag börja med mina goda smoothies!)
* en
LILA vattenkokare
* en jättefin klänning jag ska ha när jag fyller år
* smink & hygien produkter
* ett fint halsband
* nytt bestick- & diskställ
* grytvante
* taco set (eftersom vi äter så mycket tacos)
* ny
LILA morgonrock med tofflor & necessär
* totalt 700 kr presentkort på IKEA
* en bärbar data jag ska få välja ut i veckan
* en berlock till ett armband


det är vad jag kommer ihåg nu :)

så jag är riktigt nöjd med allt jag fått :)
under kvällen har vi haft kul & skrattat & busat med ebba & spelat spel. har varit jättemysigt.
nu är vi hemma & ska se på filmen Baksmällan som ludde fick i julklapp, ni som inte sett den MÅSTE se den, kan vara roligaste filmen som gjorts!

nej ha en fortsatt trevlig jul!

(jag älskar dig daniel)

/ Louise


jag & ludde

älskade människor




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0