23 december, dan före dopparedan

nu har jag jobbat i åtta dagar i sträck, jag är helt slut & det var varit upp & ner dagar..
jag har inte gjort mycket annat än jobbat. jobbat ätit & sovit..

förra helgen så var jag med savitri på fredagen, kollade hockey, åkte förbi en fest som savitris kompis hade, men var bara in & hälsade, jag ahde mjukisbyxor & fleecetröja haha.
sen var vi taxi haha, sen åkte vi hem & sov, sen kom daniel hem runt fyra tiden efter en krogen kväll haha.

på lördagen jobbade jag & på kvällen åkte jag & daniel hem till mamma & pappa & åt middag. farmor var även här, och lillebror såklart. blev robinson & sen åkte vi förbi dennis & anna. dom förberedde för annas inflyttning.
guud så fint dom kommer få! sen åkte vi hem & kollade på wallander.

söndagen var lugn, jag kollade på flickan som lekte med elden, daniel tränade & sen jobbade jag stängning.
sen sov dennis hos oss söndag & måndag :)
vi kollade på hjälp & skratta sönder oss!

igår jobbade jag & när jag slutade köpte jag med mig kinamat hem till mig & daniel & brända mandlar. sen kom mamma & pappa förbi & sen åkte vi & firade amanda som fyllde sju år igår :)
sen hem  & myste.

imorse när min daniel var ledig, vilken han är så himla värd! förstår inte hur han orkar med allt. hockey & jobb..
så var såklart jag tvungen att gå upp tidigt medans han låg kvar & sov.
dagen har gått snabbt, slutade tre. sen blefv det sista julklappen med rebecca på stan & en röd kofta!
sen hem & packa väska sen åkte vi hem till lövstalöt. vi åt tacos, mm love it!

pappa har gjort knäck & nu gör vi inget speciellt. ar slagit in julklappar.
senare blir det sunes jul med lillebror!

kanske hörs sen
annars imorn!

/ Louise






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0