jag vill se världen

dom sista veckorna har jag drömt mig bort hela tiden..
jag vill se världen, jag vill ut & resa!! jag & daniel har pratat om att spara ihop pengar i ett år ungefär & sen sticka iväg till thailand & vara borta så länge pengarna räcker! förstå så härligt, att åka till thailand, malaysia, fillippinerna, jag vill resa runt i asien! det vore något att satsa på det..
jag har varit i thailand en gång, men bara på ett & samma ställe i två veckor, vill åka runt i thailnad & upptäcka nya smultronställen!

vill även resa till paris, london & holland, där vi har en släkting. så någon gång om ett tag ska jag minsann ut & se det jag vill! vill även göra min nagelteknologutbildning, får se vad jag väljer att göra först.

nej! back to reality, nu blir det middag!


Kommentarer
Postat av: Emma

åh kan bilden föreställa railey beach i thailand? ;)

2009-08-04 @ 00:07:17
URL: http://emmalona.blogg.se/
Postat av: Elin

Det ska nog fungera torsdag eller fredag, jag kan be mamma höra av sig när vi tänker slinka förbi. :)

2009-08-04 @ 11:45:13
URL: http://elinisabellaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0