en underbar vän

anna har blivit en av mina riktigt nära vänner. hon är ärlig & rak rakt igenom & har båda fötterna på jorden. hon är hur go som helst & alltid glad. jag är glad att vi träffades genom våra pojkvänner. vi har haft några riktigt roliga stunder ihop. därför tänkte jag ladda upp lite bilder på mig & anna till & börja med från egypten :)
bilder på grabbarna får komma senare ;)

något annat riktigt kul är att förmodligen blir dennis & anna sambos ijanuari, ska bli så himla kul att anna flyttar till uppsala!




















 


Kommentarer
Postat av: emma

UNDERBARA BILDER :D vill se alla på torsdag!

2009-08-04 @ 20:30:17
URL: http://emmalona.blogg.se/
Postat av: annahagman

Gulle! Du vet att jag känner exakt lika! :) PUSSSSS

2009-08-04 @ 23:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0