25 augusti, LÖÖÖN

MIN DAG! IDAG HAR JAG, LOUISE, NAMNSDAG

söndagen var mysig, jag & daniel hade en riktig slappdag, kollade på baywatch hela dagen & myste hela dagen & kvällen lång. sen cyklade vi & hyrde film & köpte pizza.. farmor kom förbi ett tag också..
filmerna vi hyrde var Motsånd & Hopplös och hatad av alla.. dom båda var bra. Motstånd handlade om andra världskriget, vilket alltid är intressant & gripande,.. den andra filmen var mest en komedi.

igår jobbade jag lååång dag, 9 timmar & 40 minuter..
efter det var det raka vägen mot friskis, spinningen är igång för min del, underbart!
närr jag kom hem var daniel på senträning, så jag gjorde mat till han & matlåda & en bacon sallad till mig med ett ägg. det var jättegott, en ny favorit!

idag är jag ledig. farmor är här nu. ska hem till henne ett tag, sen klockan 12 ska jag på spinning, klockan två ska jag till frisören & finslipa topparna lite. sen ska jag om jag orkar framkalla vår undervattenskamera från egypten & vanliga bilder. får se om jag orkar det.. sen ska jag köpa en fin stickad tröja & sen ta mig till lisa & juni, mina små solstrålar!
vi ska självklart äta kycklingsallad & kanske baka något ur min kokbok Leila.
så det blir en underbar dag :)
senare mot kvällen ska jag, daniel & mamma åka & handla mat på kvantum..

ha en bra dag allesammans så få vi se när vi hörs nästa gång!
/Louise


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha helst vill man väl göra om allting på en gång. Man får ta en bit i taget! :) Ha det så bra du med i höstrusket! Kram

2009-08-26 @ 10:47:57
URL: http://elinisabellaeriksson.blogg.se/
Postat av: Lisa

Grattis igen min bästa :D

2009-08-26 @ 12:14:03
URL: http://lisaalkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0