18 augusti

gårdagen med lisa & juni var jättemysig. vi hyrde en film, en riktig high school film hah, den var helt okej ialla fall.. jag cyklade hem runt åtta i spöregnet, kan lova att jag aldrig varit så blöt haha. väl hemma så var jag helt genomfrusen. jag & daniel kollade på baywaych & åt mackor..

imorse kom farmor till mig, hon bara går & plockar & städar hela tiden haha. så vi gjorde fint i lägenheten & åt frukost, sen åkte jag hem till farmor & pumpade mina däck, sen vidare till lisa & juni, vi gick till gränby & kikade runt lite. jag köpte nya hakar till panellängerna i vardagsrummet, dom vi har nu är för korta..
sen har vi varit här hemma & tagit det lugnt. ska hem sen & träffa min älskling & mysa lite, ha en kväll ensamma tillsammans, han har ingen träning idag, ska bara gymma ett tag nu.
men nu ska jag fortsätta vara med lisa & juni någon timme till :)

imorn blir det jobb, usch..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0