lista

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"från batterier eller av en förbränningsmotor"
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
väggen
3. Vad var det senaste du såg på tv?
gossip girl
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
20.12
5. Bortsett från datorn, vad gör du just nu?
ingenting, ska förbi stensson snart & fixa en sak
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
gick från pia & hem
7. Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?
olika bloggar & bilddagboken
8. Vad har du på dig?
jeansleggings & svart lång tröja
9. Drömde du något inatt?
kommer inte ihåg
10. När skrattade du senast?
nyss när småkusinerna är här
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tre tavlor på mig och mina brorsor, och lite mer tavlor.
12. Har du sett något konstigt på sistone?
njaa inte vad jag kan komma på
13. Vilken var den senaste film du såg?
vid din sida, igår kväll
14. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
skulle resa massa, köpa kläder, köpa hus i stockholm, gå & utbilda mig till nagelteknolog
15. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
hmm, kommer inte på något just nu men finns säkert massor haha
16. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
att det blev fred på jorden. låter lite klyschigt va haha?
17. Tycker du om att dansa?
jag ÄLSKAR Det, det bästa som finns!
18. George Bush?
idiot
19-20. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Pojke: alfred, viktor, emil,
Flicka: elsa, felicia, ellionora, alva
21. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
nja det beror på, jag älskar sverige
22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
haha ingen aning
23. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
spelar ingen roll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0