härlig dag

hade tråkigt idag så jag hämtade med farmor hem, vi köpte med oss pizza hem. har varit mycket flängande med bilen idag. åkte ialla fall in till gränby igen. köpte dom där skorna :)  & skivor så  jag kan bränna egen musik! sen skulle jag hämta ludde vid ishallen sen blev det problem haha så fick hämta upp daniel & skjutsa han till bussen. han hann hem ialla fall :) sen skjutsade jag & ludde hem max & sen hemåt.. sen en halvtimme senare fick jag åka in & hämta mamma, maria & pappa. hemma nu igen. ska väl sova om ett tag. är så himla trött! ska ju upp & baletta imorn ;)
imorn mot eftermiddagen åker jag ut till min älskade pojkvän på singö & ska ha en riktig myskväll ensamma.. :)

lite vårkänslor :)


mina fina skor :)

Kommentarer
Postat av: Emma

fina skor louise ! :)

2009-04-25 @ 09:16:00
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0