8 april stockholm med mikaela

idag var jag & mikaela i stockholm & shoppade. vi hade jättetrevligt & mys! vi åt lunch på jensen stekhus, jättegot har ätit där förut med mamma. jättegod mat & tjejsnack.. efter maten blev det shopping. jag hittade en jättesöt klänning på salt, i märket vila. så jag blev jättenöjd! mikaela hittade också en jättefin topp! tur att hon hittade något till fredag alla fall haha! vi kikade ltie mer på stan & sen åkte vi hem. hade verkligen en kanondag med min älskade arbetskollega! väl i uppsala gick jag till emmas salong & hon gjorde en snabb frisyr på mig. när jag kom hem åt jag lite thaimat & runt sju kom mormor & morfar. gratta till körkortet & drack lite skumpa, inte jag dock haha..nu ska dom hem & jag ska åka & hämta upp emma om ett tag! :)

mikaela var jättesöt & hade köpt ett kort till mig & bil klistermärken! hihih


kortet :)

god mat

my lovely dress

Kommentarer
Postat av: Jennifer

den är jätte fin gumman :D jag har en likadan fadt svart :P :D

2009-04-09 @ 21:22:56
URL: http://jennifersn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0