OC

OC , helt underbart verkligen, så himla bra! får vänta tills fredag då dom nya skivorna kommer!
jag tittade aldrig på malou möter, får se reprisen på söndag! nu vet jag inte alls vad jag ska göra. om jag ska gå & lägga mig eller inte.. har ingen bra film att titta på eller något. ska nog jobba imorn, är bara fyra timmar, 12-16. det ska jag nog klara.. ska ju ha världens myskväll med min vän rebecca imorgon kväll :)
jag tänker hela tiden på när jag & min älskling var i grekland, jag vill verkligen tillbaka dit. den veckan var helt sagolik. & den veckan var vår, bara din & min. hoppas verkligen vi åker utomlands i december. har hittat jättefina hotell för endast4000 kronor. men då är det din hockey & skola som du inte kan strunta i. jag kan bara ta en vecka ledigt. så det blir nog ingen resa i vinter, får nog vänta tills i sommar..
vet inte om jag skriver mer ikväll, annaras kanske jag hinner skriva imorgon innan jag åker till jobbet,
CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0