NAGLAR

jag älskar naglar, händerna blir mer kvinnliga & finare när dom är långa & fixade!
alltid lika kul att gå till yolla, du är så himla lättsam & trevlig, vi pratar verkligen om allt mellan himmel & jord, så underbart! om ni vill ha dom snyggate naglarna i uppsala till bästa pris & bästa service, gå in på www.artstudioclio.se & spana in priser & så :)
gick bra att räkna idag med, alltid lika kul att vara hos monika, skrattar alltid haha. camilla kom & Hälsade på idag,sen drog vi ner till stan, kikade på stövlar, hittade jättefina stövlar, men, jag har inga pengar, skit! men men såhär kommer det vara nu i tre veckor till, kommer inte kunna göra ett skit!
efter att ha varit hos yolla tog jag mig till ishallen, mamma skulle hämta mig där, pasade på att träffamin älskling & fick  mig en puss :) han kommer till mig sen ikväll :)
nu ska jag sitta & vara lite nörd, om en timme ska  jag åka till ishallen & se min bror spela :)
CIAO






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0