höst

min stackars älskling rang mig, han har 38 graders feber, han som skulle jobba & tjäna pengar på torsdag & fredag.. blir kanske ingen seriepremiär för hans del på lördag, men han måste bli frisk till kräftskivan! på lördag är det den traditionella kräftskivan för daniels släkt, så vi ska på kräftskiva hos mickis & jesper i deras nya radhus :)
nu är jag ialla fall hemma från mormor & morfar.
nu ska jag inte göra mycket, kolla på ett inspelat avsnitt av nya serien maria wern-främmande fågel! ikväll blir det svårt, är sista idol audition avsnittet & andra avenyn. jag tror ialla fall att jag spelar in andra avenyn & kollar på det innan sängdags!





jag måste bara säga, höst, jag gillar verkligen hösten, som idag, det är varmt när solen skiner, men ändå lite kyligt, att få se alla färger på löven ändras, färgerna är så fina, varje årstid har det fina i sig. koll apå bilderna jag tog & förstå varför hösten är så fin.








HÖST

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0