...

då var jag hemma!
imorse när jag skyndade mig ut så gick maarit förbi så vi hade sällskap på bussen :) när jag kom in till stan mötte jag upp en VÄLDIGT trött camilla, vilket betyder, förlåt mig camilla, nästan lite dryg haha!  vi gick & köpte mina stövlar, åh så glad jag blev, så fina så! vi gled omkring på stan ett tag & sen gick jag & köpte rut&retur biljetter till tåget till stockholm imorgonbitti. efter det åkte jag till skolan, där var moa & mirja & räknade, så jag slog mig ner där, var jättekul att sitta & prata. anyway, jag gjorde mitt prov idag,, & monika var så glad & sa till alla att jag var så duktig, kände mig riktigt smart idag! klarade provet efter bara några frågor, men har ett tal kvar, men vet att jag klarar det, så det känns bra, har bara två kapitel kvar sen! när i var klara tog jag &  moa bussen ner till stan, jag åkte hem :)
så nu har jag skrivit adress till alla som var & uppvaktade mig på studentdagen & ska skicka iväg..
ikväll ska jag mysa med rebecca, maarit kanske kommer, OM hon kan slita sig från sitt beroende lost, för det VÄGRAR jag titta på haha. jag ska själv alldeles strax ägna mig åt mitt beroende, OC, NU har skivan kommit & ska strax se det med min lillebror ludwig..
så allihopa, vi hörs!
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0