...

rebecca, min älskade vän, måste bara skriva att du är nog den starkaste vän jag har, du är så sjävlständig. du är värd allt det bästa! du vet att jag alltid finns vid din sid. att du alltid kan höra av dig, även fast du aldrig har pengar på din mobil, hihi. men jag vet att du vet vad jag menar. du är så stark min underbara rebecca! glöm aldrig att jag beundrar dig för den du är, jag älskar dig för den DU är & INGEN ANNAN! jag vill bara krama om dig. & du har stefan, han är bra för dig, du jag, daniel & stefan, det är grejer det gumman <3

falskt alarm, hade inte fått hem OCskivan, skit också, kommer imorn. blev inge träffa emma heller, synd.. får se när vi kan ses nästa gång, våra jobb går inte ihop haha.
nu har jag bara legat & kollat på idol med mamma & druckit sparrissoppa, kände mig lite frussen.. nu vet jag inte alls vad jag ska hitta på, inget bra på tv enligt mig ialla fall.
jag rang paulina, men hon skulle precis ut & övningsköra, paulina fyller år imorn :)
aja, vi hörs!
CIAO






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0