24 september

igår när jag kom hem, kollade jag på tv, plockade lite irummet, fick sms av tinna & frågade ifall jag jobbade & kunde langa hem choklad, det kunde jag inte eftersom jag var hemma, men jag bjöd över dom till mig på lite kladdkaka. halv åtta ville dom sa comedy inc, men jag sa att jag ville se på sjukhuset, maarit skrattade & trodde jag skojade, men tinna sa snabbt, hon är allvarlig. så vi kollade på sjukhuset & åt kladdkaka. tinna gick hem runt åtta, men maarit var kvar. sen kom emma, & maarit gick efter idol, så jag & emma gick upp på rummet & åt kladdkaka & tände ljus. vi satt & pratade nonstop i tre timmar, det var så himla kul att träffa dig, jag har verkligen saknat dig. jag vet inte vad det är, men det är något speciellt med oss tycker jag. så det var jätteskönt. allt gick precis som jag trodde :) så nu ska det bli mer att ses!
emma gick hem runt halv tolv, efter det kollade jag på andra avenyn & gick & la mig!
nu är jag uppe, ville skriva lite innanjag åker till skolan, ska sminka mig lite nu, men idag blir det.. MJUKIS! orkar inte klä upp mig haha!
CIAO



<3


Kommentarer
Postat av: anna

så du kollar också på andra avenyn ;) jag hoppas att karim kommer tillbaka från norge bara! han är min favorit!

2008-09-25 @ 14:11:26
URL: http://annalagnebratt.blogg.se/
Postat av: louise

skojar du andra avenyn är bäst ju :O kanske kan se det tillsammans på tisdag om jag inte jobbar ;) ha jag vill att jossan kommer tillbaka ;D

2008-09-25 @ 21:43:29
URL: http://louisebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0